Мета:
−
освоєння поняття «Веб-квест» та розгляд шляхів його використання в
навчальній діяльності на уроках хімії;
−
закріплення навичок роботи на комп’ютері: створення презентацій,
публікацій, карти знань;
−
узагальнення й систематизація знань щодо роботи в мережі Інтернет;
−
формування навичок та вмінь правильного використання Інтернет -ресурсів для
підтримки навчального процесу;
−
закріплення вмінь працювати в колективі;
−
закріплення навичок самостійної роботи;
−
закріплення навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену
інформацію та робити висновки.
Тип Веб-квесту: короткочасний (25-30 хвилин).
Обладнання: комп'ютери (або ноутбуки на кожен стіл
учасника ) з виходом в мережу Інтернет, інтерактивна дошка, проектор,
роздатковий матеріал для кожної групи: рекомендації за змістом проектів, пам'ятка
«Правила оформлення комп'ютерних публікацій», критеріїї оцінювання.
Методи роботи: самостійна
робота на різних рівнях навчально- пізнавальної діяльності ( репродуктивний, пошуково-дослідницький, творчий).
Форма організації пізнавальної
діяльності: групова робота, в результаті якої кожна група
виробляє спільну думку по заданому питанню і робить повідомлення про підсумки
своєї роботи для всіх учасників, реалізуючи тим самим ідею взаємонавчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий