Анотація

Мета:
−      освоєння поняття «Веб-квест» та розгляд шляхів його використання в навчальній діяльності на уроках хімії;
−      закріплення навичок роботи на комп’ютері: створення презентацій, публікацій, карти знань;
−      узагальнення й систематизація знань щодо роботи в мережі Інтернет;
−      формування навичок та вмінь правильного використання Інтернет -ресурсів для підтримки навчального процесу;
−      закріплення вмінь працювати в колективі;
−      закріплення навичок самостійної роботи;
−      закріплення навичок та вмінь аналізувати, систематизувати знайдену інформацію та робити висновки.

Тип Веб-квесту: короткочасний (25-30 хвилин).

Обладнання: комп'ютери (або ноутбуки на кожен  стіл учасника ) з виходом в мережу Інтернет, інтерактивна дошка, проектор, роздатковий матеріал для кожної групи: рекомендації за змістом проектів, пам'ятка «Правила оформлення комп'ютерних публікацій», критеріїї оцінювання.

Методи роботи: самостійна робота на різних рівнях навчально- пізнавальної діяльності ( репродуктивний,  пошуково-дослідницький, творчий).

Форма організації пізнавальної діяльності: групова робота, в результаті якої кожна група виробляє спільну думку по заданому питанню і робить повідомлення про підсумки своєї роботи для всіх учасників, реалізуючи тим самим ідею взаємонавчання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий